Welkom

Zwartkruit voorjaarswedstrijd op zaterdag 16 maart 2019

Klik hier voor meer info

__________________________________________________________________

Met grote verslagenheid hebben wij na een periode van afnemende gezondheid, afscheid genomen van ons zeer gewaardeerd lid

Willem Visscher

Meer dan 35 jaar is Willem lid geweest van SV de Vrijheid. In deze periode heeft hij vele prijzen gewonnen voor onze vereniging en werd hij meervoudig Nederlands Kampioen in diverse KNSA-pistooldisciplines. Hiervoor en voor zijn jarenlange inzet als vrijwilliger zijn wij hem zeer veel dank verschuldigd.

Wij zullen zijn vriendelijkheid, betrokkenheid en zijn enthousiasme voor onze mooie sport missen.

Onze gedachten en medeleven gaan uit naar zijn naaste familieleden.

Bestuur en leden

Schietsportvereniging De Vrijheid Hoogeveen

Hoogeveen, januari 2019

Wedstrijd kalender aangepast klik hier voor het overzicht.  KALENDER

Dit is de website van de Schietsportvereniging "De Vrijheid" in Hoogeveen.

Onze vereniging heeft een groot aantal actieve schutters die verschillende disciplines van de KNSA beoefenen, behalve een grote groep voor de algemene KNSA disciplines hebben we ook een groep die actief is binnen de discipline Historische Wapens (HW), de Zwartkruit schutters.

Omdat we ook regelmatig wedschrijden organiseren hebben we 3 verschillende aanspreekpunten zodat direct de juiste personen aan de gang kunnen met uw vraag.

Alle vragen mbt onze schietsportvereniging kan verzonden worden via het formulier: Kontakt boven aan de site.

Als er specifieke vragen zijn over zwartkruit / HW dan kunnen die gesteld worden via het formulier: Kontakt Zwartkruit.

Afmelding wedstrijden gericht aan de wedstrijdcommissie via het formulier: Kontakt Wedstrijdcommissie.

In verband met de grote hoeveelheid spam in het gastenboek hebben we besloten die uit te zetten, alle

vragen die je bij bovengenoemde fomulieren niet kwijt kunt graag via Kontakt Beheerder.

Met vriendelijke groet,

Bestuur SV De Vrijheid